آرشیو اخبار

همه مؤلفه‌های قدرت ملی تقویت خواهد شد

رئیس‌جمهور در مراسم تحلیف:

رئیس‌جمهور با بیان اینکه طلوع انقلاب اسلامی ایران فصل نوینی از آزادی، مشارکت سیاسی و مردم‌سالاری را در تاریخ کشورمان به ثبت رساند، گفت: در ۱۴ مرداد سال ۱۴۰۰ بار دیگر اراده ملت تجلی پیدا کرد تا این خدمتگزار امروز به آرمان‌های والایی سوگند یاد کند که توسط امام راحل به ثمر نشست.

ایران خواهان امنیت، رفاه و عزت مردم افغانستان است

آیت الله رئیسی در دیدار رئیس جمهور افغانستان:

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز پنج شنبه در دیدار "اشرف غنی" رئیس جمهور افغانستان با تاکید بر اینکه امنیت منطقه باید توسط کشورهای منطقه تامین شود، اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد ظرفیت های خود را در مسیر ایجاد صلح پایدار و جلوگیری از خونریزی در افغانستان بکار بگیرد.

همکاری ایران و روسیه عاملی بازدارنده در برابر یکجانبه گرایی است

آیت الله رئیسی در دیدار رئیس دومای دولتی روسیه:

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ظهر پنجشنبه در دیدار "ویاچسلاو ولودین" رئیس دومای دولتی روسیه، حجم تعاملات ایران و روسیه را خوب، اما ناکافی توصیف کرد و گفت: مناسبات تهران-مسکو باید وارد یک دوره جدید شده و برای توسعه همه جانبه آن گام های اساسی برداشته شود.

موفقیت سیاست همسایگی در گرو توسعه و تعمیق پیوندهای چندجانبه میان ایران و ترکیه است

آیت‌الله رئیسی در دیدار رئیس مجلس ملی ترکیه:

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ظهر امروز پنجشنبه در دیدار "مصطفی شنتوپ" رئیس مجلس ملی ترکیه مناسبات ایران و ترکیه را فراتر از مناسبات همسایگی صرف توصیف کرد و گفت: باورها و اعتقادات مشترک، مردم دو کشور را بسیار به هم نزدیک کرده است.

هیچ‌گونه مانع و محدودیتی برای توسعه روابط تهران- بغداد در زمینه‌های مختلف وجود ندارد

آیت‌الله رئیسی در دیدار رئیس شورای عالی قضائی عراق:

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز پنج‌شنبه در دیدار «فائق زیدان» رئیس شورای عالی قضائی عراق، گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ مانع و محدودیتی برای توسعه روابط با عراق در زمینه‌های مختلف ندارد.

آیت‌الله رئیسی: ایران خواهان عراقی قوی و مقتدر است/ صالح: ایران همواره یار روزهای سخت عراق بوده و این چراغ راه آینده روابط دو کشور است

در دیدار رؤسای جمهور ایران و عراق تأکید شد:

رئیس‌جمهور عراق، امروز در دیدار با رئیس جمهوری اسلامی ایران، بر برنامه این کشور برای ارتقای سطح روابط دو طرف خبر داد.