آرشیو اخبار

واردات واکسن کرونا ازسوی هر نهاد یا شخصی باید تحت اشراف و نظارت وزارت بهداشت باشد/ با سواستفاده کنندگان از موضوع واکسن، قاطعانه برخورد شود

آیت‌الله رئیسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، پیش از ظهر امروز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه متاسفانه وضعیت شیوع بیماری کرونا در سطح کشور، وضعیت قابل قبولی نیست،گفت: با وجود اینکه باید ازتلاش‌های جهادگونه کادر درمان و همه دست‌اندرکاران مقابله با شیوع کرونا و نیز نیروهای داوطلب مردمی صمیمانه قدردانی کنم، اما گزارش‌های دریافت شده و مشاهدات بنده و وزیر بهداشت حاکی از آن است که وضعیت شیوع بیماری به هیچ وجه خوب نیست.

از هر طرحی برای ایجاد اشتغال در خوزستان حمایت می کنیم/ مشکل اصلی آب استان، مدیریت آب است

آیت الله رئیسی در جلسه شورای اداری استان خوزستان:

رئیس جمهور با اشاره به گزارش های ارائه شده از سوی مدیران درمورد مشکلات استان خوزستان و اقدامات انجام شده برای رفع این مشکلات، گفت: رفع مشکلات خوزستان نیازمند یک روحیه جهادی و بسیجی است و باید کار مضاعفی در استان انجام شود.

دستور آیت‌الله رئیسی برای رفع فوری کمبودهای بهداشتی و درمانی خوزستان

در بازدید رئیس جمهور از بیمارستان کرونایی اهواز انجام شد؛

رئیس جمهور در دومین برنامه سفر یک روزه خود به استان خوزستان صبح جمعه از بخش بستری بیماران کرونایی بیمارستان رازی اهواز بازدید کرد.

روابط تهران و اسلام‌آباد دیرینه، اعتقادی و مردم محور است

رئیس جمهور در دیدار وزیر خارجه پاکستان:

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی عصر امروز (پنجشنبه) در دیدار «شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه پاکستان، روابط تهران و اسلام‌آباد را دیرینه، اعتقادی و مبتنی بر رویکرد مردم محور دانست و اظهار داشت: روابط اقتصادی و تجاری دو کشور رضایت‌بخش نیست و باید با برنامه‌ریزی مناسب سطح این گونه روابط را در راستای منافع ملت‌های خود افزایش دهیم.

حضور آیت الله رئیسی درجمع کارکنان مجتمع عروجیان بهشت زهرا(س)

رئیس جمهور روز پنج شنبه پس از تجدید میثاق دولت با آرمان های امام راحل(ره) و ادای احترام به شهدای دولت و انقلاب اسلامی، در مجتمع عروجیان بهشت زهرا (س) حضور یافت و با کارکنان این مجتمع دیدار کرد.

در نظام ولایت فقیه هیچ بن بستی نداریم/ انتظار مردم از دولت، مسئله مهم و جدی مبارزه با فساد است

آیت الله رئیسی در نخستین جلسه دولت سیزدهم:

رئیس جمهور با بیان اینکه شرایط امروز کشور شایسته ملت بزرگ ایران نیست و حتما باید این شرایط تغییر کند، گفت: در برخی حوزه ها عقب ماندگی های جدی داریم که باید با کار و تلاش شبانه روزی جبران شود.

امضای "عهدنامه مدیران دولت مردمی" از سوی هیات وزیران

در نخستین جلسه دولت سیزدهم انجام شد؛

اعضای هیات وزیران روز پنج شنبه در نخستین جلسه هیات دولت سیزدهم با امضای عهدنامه ای، خود را به اصول و ارزش های دهگانه که برآمده از آرمان های انقلاب اسلامی، گفتمان امامین انقلاب و ناظر بر برنامه های دولت است، متعهد و موظف کردند.

امروز رهبری بهترین مبین خط امام (ره) است و این خط نورانی باید همواره مورد توچه دولت باشد/ تردید نداریم که قادریم بر مشکلات غلبه کنیم

آیت الله رئیسی در آیین تجدید میثاق اعضای دولت با آرمان های امام راحل:

رئیس جمهور با بیان اینکه میثاق با امام راحل میثاق با همه خوبی ها و پاکی هاست،گفت: در منظومه اندیشه امام، خدمت به مردم جایگاه ویژه و معنای خاصی دارد و امام حقیقتا مردم را باور داشت.