آرشیو اخبار

جلسه هیئت دولت با حضور آیت‌الله رئیسی برگزار شد

در جلسه هیئت دولت، تأمین کالاهای اساسی و دارو مورد بحث و بررسی قرار گرفت و وزرای جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت گزارشی از آخرین وضعیت تأمین کالاهای اساسی، دارو و ذخایر کشور ارائه کردند.

باید روابط خود را در راستای منافع ملت‌های‌مان فعال کنیم

آیت‌الله رئیسی در دیدار وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین:

رئیس‌جمهور، سه‌شنبه‌شب در دیدار خانم «بیسرا تورکویچ» وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین با تأکید بر اینکه از سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی ایران، حمایت از تمامیت ارضی کشورها و دفاع از مظلومان جهان است، اظهار داشت: رویکرد ما حفظ امنیت و رفاه در تمامی مناطق است.

مردم از دولت جدید تحول خواسته‌اند و این تحول اجتناب‌ناپذیر است

رئیسی در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری:

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز سه‌شنبه در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری، اظهار داشت: پیام مردم در انتخابات 28 خرداد پیام تحول خواهی، عدالت‌خواهی، مبارزه با فساد، تبعیض و بی عدالتی و پیام ضرورت رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه بود.

بسترها و زمینه‌های فساد در قوه مجریه است که باید با آن به‌طور جدی مبارزه کرد

رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری سیزدهم:

مراسم تنفیذ ریاست جمهوری دوره سیزدهم، صبح امروز در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد و رهبر معظم انقلاب اسلامی با تنفیذ رأی ملت، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی را به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

تصاویر تحویل دفتر ریاست جمهوری به آیت‌الله رئیسی

پس از پایان مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به همراه حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در نهاد ریاست جمهوری حضور یافته و رئیس جمهور سابق دفتر کار را به آیت الله رئیسی تحویل داد.

آیت‌الله رئیسی: دولت باید برای از بین‌بردن آسیب‌های اجتماعی تلاش کند

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، صبح امروز پنج‌شنبه همزمان با عید سعید غدیر با حضور در یک مؤسسه خیریه نگهداری و مهارت افزایی «کودکان کار»، با کودکان و نوجوانان حاضر در آن، دیدار و گفت‌وگو کرد.

نفرات پیشنهادی برای هر جایگاه مدیریتی به رئیس‌جمهور منتخب ارائه می‌شوند

رئیس‌جمهور منتخب پس از مطالعه و بررسی همه‌جانبه مطالب ارائه‌شده از سوی کارگروه‌ها، شخصاً با گزینه‌های اولویت‌دار گفت‌وگو نموده و نسبت به اتخاذ تصمیم نهائی اقدام خواهد کرد.