آرشیو اخبار

سخنگوی دولت: آیت‌الله رئیسی نقشی در فیلترینگ تلگرام نداشته است

اصلاح اتهام کذب دولت علیه سید ابراهیم رئیسی؛

ساعاتی قبل، خبری در برخی رسانه‌ها منتشر شد که از صدور ابلاغیه‌ای خطاب به اعضای دولت و استانداران برای تخریب وجهه سید ابراهیم رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حکایت داشت.

رئیسی: شخصیت مجرم نباید طوری شکسته شود که قابل بازاجتماعی‌شدن نباشد

سید ابراهیم رئیسی در جلسه صبح امروز دوشنبه (۲۴ خرداد ماه) شورای عالی قوه قضاییه، با تبریک دهه کرامت، هجرت امام رضا (ع) به طوس را بزرگ‎ترین هجرت بعد از هجرت پیام پیامبر اعظم (ص) دانست که زمینه سازی برای شکل گیری تمدن رضوی را به دنبال داشت.

نامه 100 نفر از اساتید و اندیشمندان اقتصاد ایران در حمایت از رئیسی

100 نفر از اساتید و اندیشمندان اقتصاد ایران، با امضای نامه‌ای در حمایت از رئیسی، اعلام کردند: با توجه به کارنامه درخشان جناب حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در مبارزه با فساد اقتصادی، ضمن اعلام حمایت از ایشان، خواستار پیگیری مطالبات به حق مردم از سوی ایشان برای رفع ظلم و نابرابری در معیشت آنها هستیم.

توضیحات رئیسی درباره حل فوری مشکل مسکن: امکان واگذاری زمین رایگان به دهک‌های پایین وجود دارد

نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: برای دهک‌های پایین امکان واگذاری زمین رایگان وجود دارد و برای دهک‌های دیگر هم با ارائه تسهیلات و تقسیط امکان مسکن‌سازی در کشور هست.

رئیسی مخالف گران‌کردن بنزین در آبان 98 بود

ستاد مرکزی هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی:

در پی انتشار بیانیه دولت در مورد گرانی بنزین در سال 98 و ایراد برخی اظهار نظرها در مورد نحوه تصمیم‌گیری برای اجرای طرح افزایش قیمت بنزین، ستاد مرکزی هماهنگی ستادهای مردمی حامی سید ابراهیم رئیسی، بیانیه‌ای را با هدف تنویر افکار عمومی منتشر کرد.

بیانیه‌نویسان سراسیمه دستور مقامات سیاسی‌شان را اجرایی کردند

پاسخ ستاد مردمی رئیسی به بیانیه ستاد کرونا

در پی انتشار دو اطلاعیه دبیرخانه ستاد ملی کرونا در تهران طی یک ساعت پس از طرح شبهه رعایت‌نشدن پروتکل‌های بهداشتی در تجمع حامیان آیت‌الله رئیسی در اهواز در جریان مناظره امروز داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی، در پاسخ به بیانیه سیاسی و تحریف‌آمیز دبیرخانه ستاد ملی مدیریت کرونا از تهران، پاسخی تهیه و به این ستاد ارسال کرد.

مردم جواب متلک‌ها و ناسزاها را خواهند داد

رئیسی:

سید ابراهیم رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین دوره مناظره های انتخاباتی گفت: پس از طرح متلک‌گویی‌ها و ناسزاها از سوی برخی نامزدها، به بنده پنج دقیقه وقت برای دفاع داده شد که بنا ندارم از این وقت استفاده کنم و مردم جواب خواهند داد.

رئیسی: باید هجمه‌ها و هتک‌ها توضیح داده و از افکار عمومی شبهه‌زدایی شود

رئیس قوه قضائیه گفت: اگر به هر دلیلی بخشی از بخش‌های قضایی مورد هجمه، هتک و کم‌لطفی قرار گرفت، حتماً در زمان مناسب باید توضیح داده و از افکارعمومی شبهه‌زدایی شود تا اذهان مردم نسبت به نظام قضایی دچار تشویش نشود.

امام خمینی (ره) ظلم و فساد را برنمی‌تابیدند

رئیسی پس از تجدید بیعت با آرمان‌های امام (ره):

سید ابراهیم رئیسی در حاشیه مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) در حرم مطهر و در جمع خبرنگاران گفت: «خط امام (ره)، خط دلدادگی به خدا و توجه به مردم و رفع دغدغه‌های آنان است.»

قرائی‌مقدم: آقای رئیسی بارها بر آزادی مردم در فضای مجازی تأکید کرده‌اند

دکتر امان‌الله قرائی‌مقدم، درباره قدرت فضای مجازی و تأثیر فعالیت منسجم و هدفمند مردم در این فضا گفت: فضای مجازی میتواند فضایی جهت رفع مشکلات و بستری مناسب برای بیان انتقاد مردم از مسئولان در دولت و دستگاههای دولتی باشد.

رئیسی:  مسئولان، آستانه تحمل خود را بالا ببرند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی گفت: من معتقدم باید آستانه تحمل مسئولان و نه فقط سران قوا بلکه همه مدیران بالا برود و الآن می‌بینید که در بخش‌های مهم رادیو و تلویزیون و رسانه‌های مکتوب و دیجیتال درباره عملکرد ما حرف می‌زنند.

رئیسی: برای ساختن ایران قوی دست یاری به سوی همه نیروهای مولد و ضدفساد دراز می‌کنم

رونمایی از کابینه ائتلافی دولت مردمی در یک دیدار گارگری؛

کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در جمع کارگران شهرک صنعتی عباس‌آباد گفت: من امروز برای اعلام ائتلاف ناگسستنی دولت مردمی با تولیدکنندگان و کارگران به اینجا آمده ام. هدف مشترک ما تشکیل ایران قوی است و من برای این کار دولت ائتلافی تشکیل خواهم داد؛ ائتلاف با تولیدکنندگان، کارآفرینان و کارگران عزیز.