آرشیو اخبار

نباید اجازه داد فضای مجازی به فضای قمار، فساد، فحشا و جابجایی و توزیع مواد مخدر تبدیل شود

آیت الله رئیسی در دیدار با با نخبگان و نمایندگان اقشار استان خراسان شمالی:

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه نباید اجازه داد فضای مجازی به فضای قمار، فساد، فحشا و جابجایی و توزیع مواد مخدر تبدیل شود، گفت: نباید فضای مجازی به بستری برای جولان افرادی تبدیل شود که می خواهند به اقتصاد کشور و اخلاق اجتماعی و حریم خصوصی مردم ضربه وارد کنند چراکه امکان دادن به افراد شرور در فضای مجازی قطعا امری خلاف حقوق عامه و حقوق اجتماعی است.

امیدواریم سفر به خراسان شمالی دارای برکاتی برای مردم عزیز این استان باشد

آیت الله رئیسی در بدو ورود به فرودگاه بجنورد:

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه بنا بر این بود که ماه پیش به استان خراسان شمالی سفر کنیم اما این سفر به دلیل شرایط کرونایی با تاخیر مواجه شد، گفت: امیدواریم سفر به خراسان شمالی دارای برکاتی برای مردم عزیز این استان باشد.

پرستار نباید نگران حقوق و مزایا و امتیازات قانونی خود باشد/ باطل‌السحر تحریم‌ها، قوی شدن ایران اسلامی است

آیت الله رئیسی در جلسه مسئولان ضمن تبریک روز ولادت حضرت زینب (س) و تقدیر از خدمات پرستاران:

رئیس قوه قضاییه با تأکید بر حفظ امنیت ملی کشور، به دستگاه‎ های اطلاعاتی و امنیتی و واحدهای قضایی تذکر داد مطلقاً به عناصر دشمن و عوامل سرویس های بیگانه اجازه خودنمایی و توطئه و فتنه ندهند.

امنیت ملی برای ما مهم است و تعارف بردار نیست / نباید اجازه داد کسانی در کشور از طریق ارتباط با بیگانگان و به عنوان عامل دشمن به امنیت ملی ضربه بزنند

آیت الله رئیسی در شورای قضایی استان قم:

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه امنیت ملی مسئله مهمی است که نباید احساسی و با تعارف با آن برخورد کرد، گفت: نباید اجازه داد در کشور کسانی از طریق رابطه با بیگانگان و به عنوان عامل دشمن به امنیت ملی آسیب بزند.

روحانیون خوش فکر دیده بانان بیدار جامعه هستند

آیت الله رئیسی در بازدید از دستاوردهای ده ساله دفتر تبلیغات اسلامی قم:

رئیس قوه قضاییه گفت: شناخت مساله، تشخیص اولویت‌ها و رسیدن به راه حل‌ مشکلات جامعه بسیار مهم است که دفتر تبلیغات اسلامی در ۱۰ سال اخیر گام های خوب و هدفمندی در این زمینه برداشته است.

بدون اغماض با قاصرین و مقصرین موضوع آبگرفتگی‌های اخیر در خوزستان برخورد شود/ توجه به پژوهش‎‌های قضات، آرای پژوهش‎ محور و ایده‌های جدید می‌تواند یکی از زمینه‌های تحولی در قوه قضاییه باشد

آیت الله رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه:

رئیس قوه قضاییه گفت: موضوع آبگرفتگی در استان خوزستان برای چندمین بار است که اتفاق می افتد و لازم است به صورت جدی موضوع پیگیری شود و اگر قصور، تقصیر و ترک فعل افرادی موجب بروز این شرایط شده، بدون هیچ گونه رودربایستی و اغماض برخورد شود.

بنا بر تاکید اخیر رهبر انقلاب، آب و برق و گاز برای دهک‌های پایین باید مجانی شده و هزینه‌های دولت از اقشار پرمصرف جبران شود

آیت الله رئیسی در دیدار اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس:

رئیس قوه قضاییه با اشاره به دستور مقام معظم رهبری برای معافیت اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه از پرداخت هزینه آب، برق و گاز تأکید کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور با اجرای انقلابی رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی که در جلسه اخیر سران قوا مطرح نمودند، برطرف می شود.

مرحوم یزدی رسالت فقیه را علاوه بر درس و بحث، حضور فعال در مناسبات و مسائل مهم روز می‌دانست

آیت الله رئیسی در پیامی به مناسبت درگذشت آیت الله یزدی:

رئیس قوه قضاییه در پیامی درگذشت عالم ربانی، آیت الله «محمد یزدی» را تسلیت گفت و عنوان کرد: مرحوم یزدی رسالت فقیه را علاوه بر درس و بحث، حضور فعال در مناسبات و مسائل مهم روز می دانست.

آرمان‌‎خواهی جوان دانشجو از جنس مطالبات احزاب سیاسی نیست بلکه مطالبه‌ای آرمان‌خواهانه است/ بیگانگان باید بدانند هر گونه فشار بر ملت بزرگ ایران برای آنها هزینه خواهد داشت

آیت ‎الله رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه:

رئیس قوه قضاییه با بیان این که بیگانگان باید بدانند که هر گونه اعمل فشار بر ملت بزرگ ایران برای آنها هزینه‎ دارد، تآکید کرد: هر چه دست ما در برخورداری از اهرم ها و مولفه‎ های قدرت پر باشد، هزینه ‎های دشمن افزایش می یابد.

برای پیگیری موضوع آب گرفتگی شهر‌های مختلف استان خوزستان شخصا به این استان عزیمت و تمامی ابعاد بروز این وضعیت را بررسی کنید

دستور ویژه رئیس قوه قضاییه به رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

رئیس دستگاه قضا طی دستوری به حسن درویشیان خواستار عزیمت وی به استان خوزستان و پیگیری موضوع آب گرفتگی شهر‌های مختلف این استان شد.

آنچه دشمن را به عقب‌نشینی وادار می‌کند، قوی شدن ایران اسلامی است/ اجرای سند تحول از روز تصدی مسولیت بنده، آغاز شده است

رئیس قوه قضاییه در دیدار با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی:

رئیس قوه قضاییه نشست با دانشجویان را نعمتی برای مسئولان برشمرد و گفت: از دیرباز با دانشجویان ارتباط داشته ام و روحیه وادبیات آنها را می شناسم و هم اندیشی با آنها را نه به عنوان یک امر تشریفاتی که برای اطلاع از نظرات و مطالبات آنها موثر می دانم.

زمین خواری در همه جای کشور وجود دارد اما وضعیت در البرز حادتر است/ یک زندانی هم نباید در طرح پایش زندانیان از قلم بیفتد

آیت ‎الله رئیسی در جلسه پیگیری مصوبات سفر به استان ‎های البرز و یزد:

رئیس قوه قضاییه با تأکید بر لزوم برخورد قاطع دادگستری ها با زمین خواری ها گفت: وزارت جهاد کشاورزی به عنوان مسئول صیانت از ذخایر ملی باید با جدیت وارد میدان شود و اجازه ندهد سودجویان کاربری اراضی کشاورزی را برای احداث ویلا و مراکز تفریحی تغییر دهند.

دستورالعمل نحوه رسیدگی به پرونده‌های موضوع «قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی» ابلاغ شد

از سوی رئیس قوه قضاییه؛

دستورالعمل نحوه رسیدگی به پرونده‌های موضوع قانون «حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی»، از سوی رئیس قوه قضاییه ابلاغ شد.

شهید فخری زاده قهرمان «بی اثر کردن تحریم و تهدید» دشمن در حوزه هسته ای و دفاعی است/ جریان تحریف در حال القای‌‌‌ترس و یاس و تسلیم در برابر دشمن است

آیت الله رئیسی در شورای عالی قوه قضاییه:

رئیس قوه قضاییه دعوت غربی ها به خویشتنداری ایران در برابر ترور شهید فخری زاده را چراغ سبز نشان دادن آنها به تروریست ها دانست و گفت: در اجرای اقدامات بازدارنده نسبت به دشمن نباید کوتاهی کرد و هر حرکتی که موجب بازدارندگی دشمن از تهدید شود، باید انجام داد.

همه پرونده ‌‎های معوقه از جمله پرونده‎‌‌های مربوط به واحدهای تولیدی تا پایان سال جاری به روز می‌‌ شوند/ مقرراتی که دست‎ و پای تولید را می‌ بندد، باید اصلاح و موانع تولید برطرف شود

آیت الله رئیسی در نشست با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

رئیس قوه قضاییه گفت: غالب واگذاری های مساله‌دار را بررسی شده و طی روزهای آینده پرونده‌های جدیدی در این زمینه که آماده ارائه به دادگاه شده‌اند، مورد رسیدگی قرار می گیرند.

ایران قوی با دستان توانای سردارانی چون شهید فخری‌زاده شکل گرفته است

آیت‌الله رئیسی در معراج شهدا:

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه ایران قوی با دستان توانای سردارانی چون فخری زاده شکل گرفته، تصریح کرد: شهید فخری زاده افتخاری برای ملت ایران و ملت‌های منطقه و همه اندیشمندان جهان اسلام است.