آرشیو اخبار

دولت با روحیه و تفکر بسیجی برای خدمت رسانی و ایجاد گشایش در معیشت مردم تلاش می‌کند/ بسیج برای ملت ایران اطمینان بخش است

رئیس جمهور در دیدار رئیس و جمعی از فرماندهان سازمان بسیج مستضعفین:

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه با حفظ و تقویت روحیه بسیجی می‌توان بر مشکلات غلبه کرد،‌ گفت: افتخارم این است که بسیجی باشم و مجموعه دولت با روحیه و تفکر بسیجی برای خدمت رسانی و ایجاد گشایش در معیشت و اقتصاد مردم تلاش می‌کنند.

بسیجی در هر سازمان و اداره‌ای باید پرچم برافراشته ارزش‌های انقلابی باشد/ اصلاح نظام اداری و تلاش برای تقویت کارآمدی در سازمان ها و ادارات با روحیه بسیجی ضروری است

آیت الله رئیسی در دیدار بسیجیان نهاد ریاست جمهوری و سازمان‌های تابعه:

رئیس جمهور با اشاره به نقش و تاثیر ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی در همه امور زندگی فردی و اجتماعی، گفت: بسیجی در هر سازمان و اداره‌ای باید پرچم برافراشته ارزش‌های انقلابی، دلسوزی برای رسیدگی به مشکلات مردم و دعوت به صداقت و پاکی باشد.

مناطق آزاد باید به اهداف اصلی تشکیل خود بازگردند/ این مناطق بجای واردات بی‌رویه به مرکز صادرات، رونق تولید و ارتباطات مالی تبدیل شوند

آیت الله رئیسی در جلسه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی:

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت ها و امکانات گسترده مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، آمار بسیار پایین صادرات غیرنفتی از این مناطق را، تاسف برانگیز و نگران کننده دانست و اظهارداشت: باید تحول جدی در مناطق آزاد و ویژه تجاری و اقتصادی ایجاد شود و این مناطق به اهداف اصلی تشکیل خود بازگردند.

دغدغه اصلی دولت، صیانت از جان مردم است/ اقدامات ارزشمند دولت در راستای واکسیناسیون عمومی / با افزایش کنترل‌های هوشمند می‌توان، محدودیت های غیر هوشمند را کاهش داد / ممنوعیت تردد شبانه لغو شود

رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

رئیس جمهور با قدردانی از همراهی و همکاری مردم با متولیان مقابله با کرونا اظهارداشت: اقدامات بزرگ و ارزشمندی در راستای واکسیناسیون عمومی و صیانت از جان و سلامت مردم، انجام شده اما همچنان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ضروری است و باید از هرگونه عادی انگاری و سستی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی پرهیز کرد.

حفظ محیط زیست، به معنای قدرت، امنیت و نوعی سرمایه گذاری بلند مدت و رشد تولیدات کشور است

رئیس جمهور در نشست تخصصی با نخبگان و فعالان محیط زیست:

رئیس جمهور حفظ محیط زیست را موجب قدرت، امنیت و نوعی سرمایه گذاری بلند مدت و رشد تولیدات کشور دانست و گفت: برای صیانت از محیط زیست باید ارتباط دانشگاه به عنوان اتاق فکر و جایگاه اندیشه ورزی با دستگاههای اجرایی تقویت شود و دولت دیدگاه ها و نظرات اساتید و نخبگان محیط زیست را سرمایه و پشتوانه ارزشمندی برای کشور می‌داند.

استان زنجان ظرفیت‌های چشمگیری دارد که با نگاه تحولی و کار جهادی قابلیت فعال شدن دارند

آیت‌الله رئیسی در شورای اداری استان زنجان:

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان زنجان در حوزه کشاورزی، معدن، گردشگری و صنعت اظهار داشت: این ظرفیت‌ها باید به دست توانای مدیران استانی فعال شود اما کار عادی به هیچ عنوان نمی‌تواند این تحول را شکل دهد، بلکه باید با کار و.تلاش جهادی و نگاه تحولی فرایندها و سیستم اداری را متحول کرد

شهدا برای کشور تولید قدرت کردند/این کشور و ملت شکست ندارند

در دیدار صمیمانه با تعدادی از خانواده شهدا زنجانی

آیت الله رئیسی اظهار داشت: شهدای ما برای کشور تولید قدرت کردند و امروز هم هر کسی در جهت استقلال اقتصادی و فرهنگی فعالیت می کند تولید کننده قدرت است.

اولویت ما سامان دادن پروژه‌های نیمه تمامی است که مردم را رنج می دهد/دولت ضمن حمایت از اصحاب فرهنگ، به آنها میدان فعالیت می دهد

آیت الله رئیسی در نشست با نخبگان، علما و اقشار مختلف مردم زنجان:

رئیس جمهور تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را اولویت دولت دانست و تصریح کرد: در سفرهای استانی هیچ پروژه جدیدی آغاز نمی‌کنیم مگر در موارد استثنا و ضرورت، چرا که پروژه‌های نیمه تمام مردم را رنج می‌دهند. لذا اولویت ما سر و سامان دادن به پروژه‌های نیمه تمام‌ است.

مردم را در تصمیمات اقتصادی دولت سهیم می‌کنیم نه غافلگیر/اگر اراده کنیم از مشکلات عبور خواهیم کرد

آیت‌الله رئیسی در دیدار فرهیختگان استان زنجان:

رئیس جمهور با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران، تصریح کرد: ما نباید تحریم را مانع جدی فرض کنیم. دشمنان نمی‌خواهند کشور ما رشد کند، اما اتفاقا آنجایی که تحریم و تهدید داشتیم مانند صنایع دفاعی بیشتر رشد کردیم و معلوم می‌شود اگر بخواهیم می توانیم از مشکلات عبور کنیم.

بازدید آیت‌الله رئیسی از محل انباشت کیک روی زنجان/ فواید ثروت ناشی از استحصال پسماند روی باید نصیب مردم زنجان شود

رئیس جمهور با تاکید بر استفاده بهینه از مجموعه معدنی و صنعتی دپوی کیک روی زنجان و برداشتن یک گام سریع برای حل مشکلات این واحد، اظهار داشت: باید استحصال مواد معدنی این پسماندها انجام شود و فواید این ثروت نصیب مردم زنجان شود، اما اگر این استحصال انجام نشود موجب خسارت به مردم می شود.

زنجان پایتخت شور و شعور حسینی است/ کارهای زیادی به برکت انقلاب اسلامی در زنجان انجام شده اما تا وضعیت مطلوب فاصله داریم

آیت‌الله رئیسی در بدو ورود به زنجان:

رئیس جمهور با بیان اینکه زنجان ظرفیت‌های بسیاری در عرصه‌های کشاورزی، صنعتی و معدن دارد، اظهار داشت: با ظرفیت‌هایی که استان دارد به ویژه ظرفیت نیروی انسانی جوانی که در استان زنجان داریم و مردمانی که اهل تلاش و فعالیت و کار هستند، باید کارهای بسیاری برای استان زنجان انجام شود. به برکت انقلاب اسلامی کارهای زیادی انجام شده اما نسبت به کارهایی که باید انجام شود، فاصله داریم.