آرشیو اخبار

جبران عقب ماندگی ها در استان باید به گونه ای باشد که مردم تغییر را احساس کنند

آیت الله رئیسی در جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد:

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های زیاد استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: وضعیت موجود زیبنده استان نیست و همه باید برای تحول و پیشرفت در استان و جبران عقب ماندگی ها تلاش کنیم و کارها و اقدامات به گونه ای باشد که مردم تغییر را در وضعیت خود احساس کنند.

طرح برای پیشرفت و آبادانی استان تصویب شده است

رئیس جمهور در پایان سفر به کهگیلویه و بویراحمد:

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه در پایان سفر به کهگیلویه و بویراحمد با اظهار ناخرسندی از اینکه به دلیل شرایط کرونایی امکان حضور در اجتماعات عظیم مردمی وجود نداشت، گفت: پیش از این سفر، جمعی از دوستان را مأمور کرده بودیم که مسائل و مشکلات استان را بررسی کنند.

امروز تحول درکشور یک ضرورت است و اساس حرکت دولت برای تحول، بر علم، عدالت و آمایش سرزمینی متکی خواهد بود

رئیس جمهور دردیدار نخبگان،علما، ایثارگران و نمایندگان اقشار مردم کهگیلویه و بویراحمد:

رئیس جمهور با بیان اینکه در وضعیت کنونی کشور تحول یک ضرورت است، گفت: تحول باید به نظریات علمی متکی باشد و لذا بهترین جایی که می تواند تحول را اجرا و مدیریت کند، مراکز علمی و دانشگاهی کشور هستند.

حرکت اقتصادی عشایر نقش موثری در رونق اقتصادی کشور دارد/ دستور به استاندار برای پیگیری و حل سریع مشکلات عشایر

آیت‌الله رئیسی در جمع عشایر بویراحمدی تنگه گرگو:

رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع گروهی از عشایر بویراحمدی در تنگه گرگو حضور یافت و بدون واسطه و رو در رو با آنان گفتگو کرد.

آیت الله رئیسی: هیاتی به ریاست استاندار در اولین فرصت برای حل مشکلات عشایر اقدام می کند

در جمع مردم تنگ‌سرخ؛

رئیس جمهور پس از بازدید از روند ساخت سد تنگ سرخ یاسوج و در مسیر بازگشت، هنگامی که با اجتماع مردم منطقه تنگ سرخ مواجه شد، درجمع آنان حضور یافت و بی‌واسطه سخنان و درددل‌های مردم را شنید.

کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های اقتصادی بسیار خوبی دارد/ هدف از سفرهای استانی حل مشکلات و مسائل مردم است که قبل از سفر بررسی و شناسایی شده است

آیت‌الله رئیسی در بدو ورود به یاسوج:

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در آغاز سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز خرسندی از حضور درجمع مردم شریف این استان،گفت: قبل از انجام سفر بررسی‌هایی نسبت به مشکلات و نیازهای استان انجام شده و آقای استاندار نیز در آخرین جلسه دولت جمع‌بندی خوبی از مسایل در عرصه‌های کشاورزی، صنعت، نفت و گاز و گردشگری ارایه کردند.

اجرای آزمایشی مدیریت هوشمند شیوه‌نامه‌های بهداشتی در یکی از استانها آغاز شود

آیت الله رئیسی در جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا:

رئیس جمهور با تاکید بر توجه ویژه به مدیریت هوشمند در اجرای شیوه نامه های مربوط به کرونا، خواستار آغاز اجرای آزمایشی آن در یکی از استان‌های کشور شد.

پیام تسلیت رئیس جمهور به مناسبت درگذشت پدر شهیدان موحد دانش

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج غلامحسین موحد دانش، پدر بزرگوار شهیدان سرافراز علیرضا و محمد رضا موحد دانش، اظهار داشت: این پدر انقلابی، فرزندانی دلاور تربیت و روانه میدان جهاد و شهادت کرد که یاد و خاطره مجاهدت ها و رشادت های آنان همواره درخشان باقی خواهد ماند.

راه علاج مشکلات کشور رونق تولید است

آیت‌الله رئیسی در جلسه هیأت دولت:

رئیس جمهور با بیان اینکه آمادگی و تمایل خوبی در کشورهای مختلف برای گسترش همکاری ها با جمهوری اسلامی ایران به چشم می‌خورد،گفت: صادرات خدمات فنی و مهندسی زمینه بسیار مناسبی برای گسترش همکاری‌ها با کشورهای همسایه و دیگر کشورها است.

آیت الله رئیسی انتصاب رئیس جدید سازمان صدا و سیما را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتصاب دکتر پیمان جبلی به سمت ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: امید است با ارائه برنامه‌ها و طرح‌های هوشمندانه، شاهد انجام فعالیت‌های تاثیرگذار و در تراز گام دوم انقلاب در این رسانه فراگیر و تمدن‌ساز باشیم.

حدود ۴۰ درصد ظرفیت تولید کشور معطل است که باید با اقدام جهادی احیا شود

رئیس جمهور پس از رای اعتماد هیات وزیران به ۳ استاندار جدید:

رئیس جمهور پس از رای اعتماد هیات دولت به استانداران منتخب لرستان، فارس و زنجان، با تاکید بر تلاش برای گره‌گشایی از زندگی مردم این استان‌ها و رقم زدن فصل نوینی از خدمت‌رسانی، گفت: خدمتگزاری به مردم توفیق الهی است که باید آن را قدر دانست.

رأی اعتماد دولت به استانداران منتخب سه استان کشور

در جلسه چهارشنبه هیات وزیران انجام شد؛

جلسه هیات وزیران روز چهارشنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت به آقایان فرهاد زیویار، محمد هادی ایمانیه و محسن افشارچی به ترتیب به عنوان استانداران منتخب استان های لرستان، فارس و زنجان رأی اعتماد دادند.

آیت الله رییسی درگذشت پدر شهیدان خان‌محمدی شیخدرآبادی را تسلیت گفت

رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاج اسماعیل خان‌محمدی شیخدرآبادی، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر اسکندر، عبدالله و قربانعلی خان‌محمدی شیخدرآبادی، اظهار داشت: این اسوه فداکاری و مقاومت فرزندانی شجاع و وارسته پرورش و برای پاسداری از مرزهای اعتقادی و ‌ملی و ‌تحکیم انقلاب اسلامی تقدیم نمود.

استانداران منتخب سمنان، یزد و اردبیل از دولت رأی اعتماد گرفتند

در جلسه یکشنبه هیات وزیران؛

جلسه هیات دولت بعد از ظهر یکشنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه استانداران منتخب استان های سمنان، یزد و اردبیل از هیأت وزیران رأی اعتماد گرفتند.

عاشورا مظهر عدالت‌طلبی و ظلم‌ستیزی و راهپیمایی اربعین نمادی از عشق و دلدادگی به همه خوبی‌ها است

رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت تاکید کرد:

آیت الله رئیسی، بر ضرورت خدمتگزاری و حفظ کرامت زائران ابا عبدالله الحسین(ع) تاکید کرد و گفت: وزارت کشور به عنوان دستگاه محوری در ساماندهی سفر اربعین، وظیفه دارد بر حسن عملکرد همه دستگاه‌های ذیربط در ستاد اربعین نظارت کند تا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هیچگونه مشکلی برای بازگشت زائران ایجاد نشود.