آرشیو اخبار

بودجه ریزی باید عدالت محور باشد / لزوم پرهیز از بخشی نگری و چانه زنی در تدوین بودجه

رییس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت:

رئیس جمهور با تشکر از تلاش تیم اقتصادی دولت برای تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اصلاح بودجه ریزی کشور باید لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ بر همین اساس یعنی اصلاح ساختار بودجه، تدوین شود.

راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم است/ وزرا و مسئولان اجرایی به خبرسازی و ادعاهای کذب، بلافاصله پاسخ دهند و اجازه ندهند ذهنیت منفی در جامعه بوجود آید

رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت:

رئیس جمهور با بیان اینکه دشمنان راهبرد مأیوس کردن مردم را در پیش گرفته‌اند، گفت: آنان از اینکه فضای امیدواری در کشور ایجاد شده ناراحت و عصبانی هستند و با طرح ادعاهای غیرواقع به دنبال ایجاد یأس در بین آحاد مردم هستند، لذا همه باید در مقابل اینگونه هجمه‌ها، هوشیار باشند.

پیگیری رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حوزه حمل و نقل هوایی و زمینی ضروری است

رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت جدیت در اقدامات پیشگیرانه از کرونا و پرهیز از هرگونه عادی‌انگاری، گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها در سراسر کشور باید همچنان آمادگی خود را در مقابله با بیماری کرونا حفظ کنند.

همکاری هر چه بیشتر قوا برای حل مسائل و مشکلات معیشتی مردم

در نشست هفتگی سران سه قوه مطرح شد؛

نشست هفتگی سران قوای سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران عصر امروز شنبه به میزبانی آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و با حضور دکتر محمدباقر قالیباف و حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در دفتر رئیس جمهور برگزار شد.

راهکار حل مشکل کم‌آبی، مدیریت درست و اصلاح الگوی مصرف و کشت است

رئیس جمهور در نشست خبری سفر به استان سمنان؛

رئیس جمهور راهکار حل مشکل کم‌آبی را مدیریت درست و اصلاح الگوی مصرف و کشت دانست و گفت: مقرر شد کارگروهی زیرنظر استاندار سمنان تشکیل شود تا با مدیریت درست و راهکارهای مناسب، از منابع کنونی آب استان به نحوی استفاده شود که نگرانی مردم برطرف گردد.

رئیس جمهور: باورمان این است که می‌توان از مشکلات عبور کرد/ مدیران باید مسئولیت‌پذیر و پاسخگو باشند

در شورای اداری استان سمنان؛

آیت‌الله رئیسی با تاکید بر اینکه می‌توان از مشکلات عبور کرد، گفت: هیچ بانکی حق ندارد برای مطالباتش، کارخانه‌ای را تعطیل کند.

رئیس جمهور: جلوه استکبارستیزی در حوزه اقتصادی، تلاش برای استقلال اقتصادی در مقابل بیگانگان است

رئیس جمهور برون رفت از مشکلات موجود کشور را امکان پذیر و دست یافتنی دانست و گفت: امروز کشور برای عبور از مشکلات نیازمند کار جهادی و منسجم است و این کار را امکان پذیر می‌دانم چرا که از اصحاب «ما می‌توانیم» هستیم.

رئیس‌جمهور: دشمنی آمریکا با مردم ایران بیش از ۷۰ سال سابقه دارد/ مردم همواره قدردان پاسخ‌های مقتدرانه سپاه پاسداران در مرزها هستند/ هم رفع تحریم‌ها و هم خنثی‌سازی تحریم‌ها را دنبال می‌کنیم

با حضور سرزده در اجتماع ۱۳ آبان مردم سمنان:

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سیاست همزمان رفع و خنثی‌سازی تحریم‌ها را دنبال خواهیم کرد، گفت: مردم ایران اسلامی قدردان اقدامات هوشمندانه و مقتدرانه پاسداران مرزهای کشور هستند.

رئیس جمهور: ایجاد مجتمع‌های دامداری و تامین نهاده‌های دامداران پیگیری شود

با حضور در سیاه‌چادر عشایر سنگسری:

آیت‌الله رئیسی در بازدید سرزده از سیاه چادر عشایر مهدیشهر گفت: تامین نهاده‌های دامی عشایر و دامداران منطقه و ایجاد مجتمع دامداری از سوی استاندار سمنان پیگیری و اجرایی شود.

دولت به دنبال گره گشایی از مشکلات و ایجاد شتاب در پیشرفت و آبادانی استان سمنان است/ ۱۳ آبان یادآور پرچمداری امام بزرگوار در مقابل استکبار جهانی است

رئیس جمهور در فرودگاه سمنان؛

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های استان سمنان در بخش‌‌های مختلف کشاورزی و صنعت و معدن گفت: دولت با اتخاذ تصمیمات روشن به دنبال گره گشایی از مشکلات و ایجاد شتاب در روند پیشرفت و آبادانی استان سمنان است.

نظام آموزشی کشور باید به دنبال اعتلای روحی دانش‌آموزان باشد

آیت‌الله رئیسی در دیدار جمعی از دانش‌آموزان:

رئیس جمهور با بیان اینکه اگر سیزده آبان نبود فقط جنبه استبدادستیزی انقلاب اسلامی برجسته می‌شد، اظهار داشت: حرکت به موقع دانشجویان در سیزده آبان که بر اساس شناخت دقیق آنان از آرمان های امام‌ خمینی بود نشان داد انقلاب اسلامی مردم ایران همزمان با "استبداد داخلی و سلطه‌طلبی خارجی" مبارزه می‌کند.

رأی اعتماد هیأت وزیران به استانداران منتخب مرکزی و قم/ تعیین نماینده ویژه رئیس جمهور برای هماهنگی، پیگیری و اجرای نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد در دستگاه های اجرایی

در جلسه امروز هیأت دولت به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، استانداران منتخب استان های مرکزی و قم از هیأت وزیران رأی اعتماد گرفتند.