آرشیو اخبار

آیت‌الله رئیسی بازوبند پهلوانی را بر بازوی پهلوان صادق‌زاده بست

با معرفی پهلوان ۱۴۰۰ ایران؛

رئیس جمهور عصر امروز (یکشنبه) پس از برگزاری مسابقه پایانی کشتی پهلوانی و آیین و تشریفات زورخانه‌ای، بازوبند پهلوانی را در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران، بر بازوی پهلوان «جابر صادق‌زاده» بست.

رئیس جمهور: در مذاکرات هسته‌ای، آمریکا و اروپا دچار بحران در تصمیم‌گیری هستند

در دیدار مهمانان کنفرانس وحدت اسلامى‌ و جمعی از مسئولان نظام با رهبر انقلاب؛

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در مراسم دیدار جمعی از مسئولان نظام و مهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در خجسته سالروز ولادت با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع)، با رهبر معظم انقلاب اسلامی سخنرانی کرد.

اقناع افکار عمومی در مسیر مقابله با کرونا یک ضرورت است

آیت‌الله رئیسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

رئیس جمهور با بیان اینکه مهم‌تر از تعداد دز واکسن تزریقی، صیانت از سلامت مردم است، گفت: اقناع افکار عمومی در موفقیت مقابله با کرونا یک ضرورت است و باید تلاش کرد سطح رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از شیب نزولی به صعودی بازگردد.

آمارهای رسمی با شناساندن بی‌عدالتی‌ها به دولت، به توسعه متوازن کمک می‌کند

آیت‌الله رئیسی در پیام گرامیداشت روز آمار و برنامه‌ریزی:

رئیس جمهور در پیام گرامیداشت روز آمار و برنامه‌ریزی تصریح کرد: آمارهای رسمی در نظام تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی کشور قادر است با شناساندن میزان فقر و محرومیت‌ها، نابرابری‌ها و بی‌عدالتی‌ها در کشور به دولت، در آگاهی از وضع موجود، بررسی روند تغییرات و اتخاذ تصمیم‌ برای رفع بی‌عدالتی و توسعه متوازن کمک کند.

آینده استان اردبیل با اقداماتی که صورت می‌گیرد، کاملا متفاوت خواهد شد/ دولت مصمم است جایگاه و سطح استان اردبیل را ارتقا دهد

رئیس جمهور در نشست خبری پایان سفر به استان اردبیل:

رئیس جمهور با اشاره به برنامه‌ها و تصمیمات دولت برای ایجاد تحول و شتاب در آبادانی و پیشرفت استان اردبیل گفت: با اقداماتی که برای این استان در دستور کار قرار گرفته است، آینده استان اردبیل کاملا متفاوت می‌شود و شاهد کاهش بیکاری، افزایش اشتغال و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف خواهیم بود.

مسئولان برای رفع مشکلات مردم باید شبانه‌روزی تلاش کنند

رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان اردبیل:

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت رسالت بسیار بزرگ خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان را بر عهده دارد، خطاب به وزیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی گفت: امروز انتظار مردم از ما این است که با کار شبانه‌روزی و همت مضاعف در مسیر رفع مشکلات و دغدغه‌های آنها گام برداریم.

دولت مصمم است اقتصاد کشاورزی، گردشگری، دیجیتال و دانش‌بنیان را در استان اردبیل فعال کند

رئیس جمهور در دیدار نخبگان، علما، خانواده شهدا و قشرهای مردم اردبیل:

رئیس جمهور با اشاره به برنامه‌های دولت برای آبادانی و پیشرفت استان اردبیل گفت: دولت مصمم است ظرفیت‌های اقتصادی استان را در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری، دیجیتال و فناوری‌های نو و دانش بنیان فعال کند.

رئیس جمهور: خط‌آهن میانه- اردبیل باید خیلی زودتر از این‌ها به بهره برداری می‌رسید اما نزدیک به دو دهه طول کشیده است.

در بازدید از پروژه راه‌‌آهن اردبیل

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در ادامه برنامه‌های سفر استانی به اردبیل، از پروژه راه‌آهن اردبیل بازدید کرد.

حضور آیت‌الله رئیسی در جمع صمیمی مردم روستای فتحعلی پارس‌آباد

رئیس جمهور با حضور در روستای فتحعلی از نزدیک و در فضای صمیمی با عشایر و کشاورزان این روستا دیدار و گفتگو کرد. عشایر و کشاورزان با ابراز خوشحالی از حضور رئیس جمهور در منطقه، مشکلات و دغدغه‌های محلی و شخصی خود را در فضای صمیمی با رئیس جمهور در میان گذاشتند.

بازدید رئیس جمهور از طرح شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین/ تاکید بر به کار گرفتن همه امکانات برای تکمیل و بهره‌برداری طرح

رئیس جمهور از طرح شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین بازدید و با گزارش مسئولان پروژه، در جریان میزان پیشرفت و دلایل تاخیر در بهره‌برداری از آن قرار گرفت.

رئیس جمهور تسریع در ساخت پروژه نیمه‌تمام باند دوم جاده پارس آباد - اردبیل را برای رفع دغدغه و نگرانی مردم درباره تصادفات و تلفات جاده‌ای دارای اهمیت مضاعف دانست و بر تکمیل این جاده در کمترین زمان ممکن و با کیفیت مناسب تاکید کرد.

تاکید رئیس جمهور بر تسریع در تکمیل پروژه باند دوم جاده پارس آباد - اردبیل

رئیس جمهور تسریع در ساخت پروژه نیمه‌تمام باند دوم جاده پارس آباد - اردبیل را برای رفع دغدغه و نگرانی مردم درباره تصادفات و تلفات جاده‌ای دارای اهمیت مضاعف دانست و بر تکمیل این جاده در کمترین زمان ممکن و با کیفیت مناسب تاکید کرد.

دولت برای توسعه ظرفیت‌های کشاورزی استان اردبیل برنامه‌‌های کوتاه مدت و میان مدت دارد

رئیس جمهور در فرودگاه پارس‌آباد مغان:

رئیس جمهور از برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت دولت برای فعال کردن ظرفیت‌های کشاورزی و توسعه صنایع تبدیلی و نیز رونق صنعت گردشگری در استان اردبیل خبر داد.

دیدار با صادرکنندگان در روز ملی صادرات، پیام حمایت دولت از صادرات است

رئیس جمهور در دیدار جمعی از صادرکنندگان:

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه همزمان با روز ملی صادرات در جلسه‌ای که بیش از دو ساعت و نیم به طول انجامید، با جمعی از صادرکنندگان موفق کشور دیدار و گفتگو کرد.

جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به ریاست رئیس جمهور برگزار شد / تصمیم گیری درباره اصلاح ساختار بازار خودرو

جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا عصر چهارشنبه به ریاست آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه درباره برنامه اصلاح ساختار بازار خودرو همراه با افزایش تولید و کاهش قیمت تمام شده تولید داخلی بحث و تصمیم گیری شد.

استانداران منتخب همدان، گیلان و گلستان از دولت رای اعتماد گرفتند

در جلسه چهارشنبه هیات وزیران؛

در جلسه چهارشنبه هیات دولت به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت به آقایان علیرضا قاسمی فرزاد، اسدالله عباسی و علی‌محمد زنگانه به ترتیب به عنوان استانداران منتخب استان‌های همدان، گیلان و گلستان رای اعتماد دادند.

راهبرد ایران وحدت در جهان اسلام و راهبرد دشمن تفرقه است

رئیس جمهور در جلسه هیات دولت:

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح چهارشنبه در جلسه هیات دولت با تبریک ایام ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) و نیز هفته وحدت گفت: پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت ایشان، رمز وحدت در عالم اسلام و جامعه بشری هستند.