آرشیو اخبار

ساماندهی و بهبود وضعیت مالی بانک رفاه کارگران در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بررسی شد

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز سه‌شنبه به ریاست آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، درباره ساماندهی و بهبود وضعیت مالی بانک رفاه کارگران بحث و تصمیم‌گیری شد.

تقریب و وحدت اسلامی یک حرکت راهبردی در جهان اسلام است

آیت‌الله رئیسی در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی:

رئیس جمهور تقریب و وحدت امت اسلامی را تاکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب، و یک حرکت راهبردی در جهان اسلام دانست و گفت: تلاش برای وحدت امت اسلامی باید توسط علمای دینی با جدیت و قاطعیت پیگیری شود.

مقابله با کرونا و واکسیناسیون اولویت اول و معیشت مردم دومین موضوع مهم دولت است

آیت الله رئیسی در دومین گفتگوی تلویزیونی:

رئیس جمهور مقابله با کرونا و واکسیناسیون عمومی را اولویت اول دولت خواند و گفت: امروز خوشبختانه بیش از ۷۰ درصد مردم دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند و تلاش ما این است که تا قبل از فرارسیدن فصل سرما به همین میزان دوز دوم واکسن را دریافت کنند.

سیاست ایران توسعه روابط با کشورهای آمریکای لاتین به ویژه ونزوئلا است

آیت‌الله رئیسی در دیدار وزیر امور خارجه ونزوئلا:

رئیس جمهور روابط با کشور ونزوئلا را دوستانه و رو به توسعه توصیف کرد و گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران توسعه معنادار روابط با کشورهای درحال توسعه بخصوص کشورهایی که به دنبال حفظ استقلال خود در برابر کشورهای سلطه گر هستند، می باشد .

استانداران امیدآفرینی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند

رئیس جمهور در جلسه هیات دولت؛

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت استفاده از نیروهای جوان، کارآمد و انقلابی در استان‌ها برای پیشبرد اهداف دولت و امور کشور، گفت: استانداران امیدآفرینی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

تروریسم داعشی به دنبال تکمیل ماموریت شکست خورده اشغالگران غربی در افغانستان است/ این‌گونه حملات با هدف ایجاد تفرقه، جنگ و خونریزی مذهبی انجام می‌شود

آیت‌الله رئیسی پس از معرفی نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان:

رئیس جمهور با تسلیت شهادت و مجروح شدن شماری از نمازگزاران جمعه مسجد فاطمیه قندهار، تاکید کرد: تروریسم داعشی به دنبال تکمیل ماموریت شکست خورده اشغالگران غربی در افغانستان است و این‌گونه حملات با هدف ایجاد تفرقه، جنگ و خونریزی مذهبی انجام می‌شود.

رای اعتماد دولت به استانداران جدید سه استان کشور

در جلسه یکشنبه هیات وزیران صورت گرفت؛

جلسه هیات وزیران بعدازظهر یکشنبه به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد و در این جلسه آقایان زین‌العابدین رضوی‌خرم، محمدصادق معتمدیان و یعقوب علی نظری به ترتیب به عنوان استانداران منتخب استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و خراسان رضوی از اعضای دولت رأی اعتماد گرفتند.

همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها موظف به همکاری با معاون اول رئیس جمهور برای خنثی‌سازی تحریم‌ها و تنظیم بازار هستند

رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت:

رئیس جمهور همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها را موظف کرد در خنثی‌سازی تحریم‌ها و تنظیم بازار کالاهای اساسی همکاری کنند و مقرر شد معاون اول رئیس جمهور، مسئولیت هماهنگی فعالیت‌های دولت برای خنثی‌سازی تحریم‌ها را برعهده گیرد.

واکسیناسیون عمومی باید با قوت ادامه یابد

رئیس جمهور در ستاد ملی مقابله با کرونا:

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه واکسیناسیون عمومی باید با قوت ادامه یابد، گفت: دانشگاهیان و صاحبان تریبون در ترغیب و تشویق مردم به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و واکسینه شدن در برابر ویروس کرونا نقش بسزایی دارند.

رسانه ملی باید پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشد/ نتیجه همکاری دولت و رسانه ملی باید امید‌آفرینی بین مردم باشد

رئیس جمهور در دیدار رئیس صدا و سیما:

دکتر «پیمان جبلی» رئیس سازمان صدا و سیما روز شنبه با آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد.

اصرار دارم مسئولان درباره برنامه‌های دولت با مردم صحبت و آنان را با برنامه‌ها همراه کنند/ اولویت دولت در اجرای طرح‌های عمرانی در استان‌ها تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است

رئیس جمهور در نشست شورای اداری استان فارس:

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت سیزدهم هیچ نیازی برای تشریح وضعیتی که کشور را در آن تحویل گرفت، نمی‌بیند، گفت: بنای ما در دولت بر این است که به جای توضیح وضع کشور، در عمل برای حل مشکلات تلاش کنیم و به مردم امید ببخشیم.

با قاطعیت می‌گویم سفرهای استانی باید انجام شود؛ انجام نشدن این سفرها مشکلی را حل نمی‌کند/ محور حرکت دولت سیزدهم تحقق عدالت و رفع عقب‌ماندگی‌ها است

رئیس جمهور در اجتماع نخبگان، علما، خانواده‌های شهدا و قشرهای مختلف مردم استان فارس:

رئیس جمهور با بیان اینکه برگزار نشدن سفرهای استانی دولت مشکلی را حل نمی‌کند و این سفرها باید انجام شوند، گفت: رئیس جمهور و مدیران باید مسائل و مشکلات را با حضور میدانی شناسایی و حل کنند و اگر رئیس جمهور به استان‌ها سفر نکند، نمی‌تواند درک واقعی از مشکلات موجود در بخش‌های مختلف کشور داشته باشد و آنها را رفع کند.

توصیه به ورزش توصیه به یکی از معروف‌های مهم است/ دولت وظیفه دارد از ورزشکاران حمایت کند تا بی‌دغدغه به ورزش بپردازند

رئیس جمهور در دیدار صمیمی با جمعی از قهرمانان ورزشی:

رئیس جمهور در دیدار صمیمی با جمعی از قهرمانان ورزشی، گفت: قهرمانی ورزشکاران در رقابت‌های جهانی نقش بسیار پررنگی در ارتقای نشاط جامعه دارد و ایجاد نشاط برای مردم با هیچ‌چیز دیگری قابل مقایسه نیست.

بازدید رئیس جمهور از کارخانه در حال ساخت کاغذ زاگرس فارس/ تاکید بر ضرورت خودکفایی در تولید کاغذ

رئیس جمهور ظهر امروز پنج‌شنبه در ادامه سفر به استان فارس از کارخانه درحال ساخت کاغذ‌سازی زاگرس فارس بازدید کرد. ۸۷ درصد عملیات ساخت این واحد تولیدی انجام شده و برای تکمیل ۱۷ درصد باقیمانده، به تسهیلات برای بخش سرمایه ثابت و سرمایه در گردش نیاز است.

رئیس جمهور:بناهای تاریخی نظیر تخت جمشید نشان از هنر والای ایرانیان است

در بازدید از مجموعه تاریخی تخت جمشید؛

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پیش از ظهر پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر به استان فارس از مجموعه تاریخی تخت جمشید بازدید کرد و در سخنان کوتاهی گفت: بناها و مواریث تاریخی نظیر تخت جمشید نشان از هنر والای ایرانیان از سده‌های گذشته دارد که امروز با گذشت قرن‌های متمادی همچنان مایه حیرت و ستایش است.

کشاورزی از ابزارهای مهم حفظ استقلال کشور است/ پیگیر طرح قطع دست دلالان و واسطه‌ها از بازار تأمین نهاده‌های دامی هستیم/ مشکل آب و تکمیل بیمارستان درحال ساخت کناره به زودی برطرف می شود

رئیس جمهور در روستای کناره مرودشت:

آیت‌الله رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر به استان فارس در روستای کناره، یکی از بزرگترین و پرجمعیت‌ترین روستاهای کشور حضور یافت و از نزدیک با شماری از دامداران و کشاورزان روستا گفتگو کرد.