آرشیو اخبار

هدف مهم امروز امت اسلامی عدالت و پیشرفت و رسیدن به تمدن اسلامی است

آیت‌الله رئیسی در اجتماع مردمی هسته‌های جهاد و پیشرفت:

رئیس جمهور جهاد تبیین را نیز همچون جهاد با مال و جان برای دفاع و سازندگی کشور مهم دانست و تأکید کرد: نیروهای جهادگر با همان روحیه جهادی درباره خدمات انقلاب اسلامی نیز روشنگری کنند.

هیچ ایده و نظری درباره حل مشکل کم آبی در اصفهان نادیده نخواهد ماند

آیت‌الله رئیسی در نشست خبری سفر به اصفهان:

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های متنوع استان اصفهان از جمله در عرصه علمی و تحقیقاتی اظهار داشت: بنای دولت بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است و صرف منابع در این زمینه را نه هزینه، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری پربار می‌دانیم.

مدیران باید در پیشگاه خداوند، مردم و سلسله مراتب مدیریتی و نظارتی پاسخگو باشند

رئیس جمهور در شورای اداری استان اصفهان:

رئیس جمهور برخورداری از نگاه تحول‌گرایانه و منبعث از فرهنگ دینی را پیش‌نیاز کارآمدی در اداره کشور دانست و گفت: مدیران در فرهنگ دینی برای حل مشکلات مردم و رضایت خداوند تلاش می‌کنند و فرق مهمی است که میان آنها و دیگران وجود دارد.

ایران اسلامی امروز به برکت خون شهدا و همت مردم مقتدرتر از همیشه است

آیت الله رئیسی در دیدار با جمعی از آحاد مختلف مردم استان اصفهان:

رئیس جمهور اصلاحات اقتصادی را ضرورت امروز کشور دانست و با بیان اینکه این کار باید پیش از اینها انجام می‌شد، تأکید کرد: دولت اصلاحات اقتصادی و ضرورت قطع دست رانت‌خواران و زمینه‌سازی برای حضور جوانان در عرصه کار و تلاش را با قوت پیگیری می‌کند.

دولت مردمی با تکیه بر باور «ما می توانیم» و با یاری خدا و کمک مردم بر مشکلات فائق خواهد آمد

آیت الله رئیسی در نشستی با نخبگان استان اصفهان:

رئیس جمهور با اشاره به مزایای حسابداری الکترونیک در رسیدگی به مالیات افراد تاکید کرد: در عین حال به اصناف اعتماد داریم و اجازه نمی دهیم به صاحبان کسب و کارها اجحاف مالیاتی شود، اما در عین حال اجازه فرار مالیاتی را بالاخص به صاحبان درآمدهای کلان هم نمی دهیم و از ایجاد شفافیت حمایت می کنیم.

آیت‌الله رئیسی از شرکت دانش‌بنیان صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) دیدن کرد

در ادامه برنامه‌های بیست و پنجمین سفر استانی دولت مردمی؛

رئیس جمهور از بخش‌های مختلف شرکت دانش‌بنیان صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) دیدن کرد و در جریان جزئیات فعالیت‌ها و تولیدات این شرکت قرار گرفت.

مسئولان دولت مردمی به جای عبور از کنار مشکل، به قلب مشکلات می‌زنند تا آنها را رفع کنند

رئیسی در جمع مردم روستای قلعه بالا در حاشیه زاینده رود:

رئیس جمهور اظهار داشت: برخی پیشنهاد کردند که همزمان با روزهای پرآب زاینده‌رود به اصفهان سفر کنم، اما بنده گفتم اتفاقا در مقطع و زمانی که مسائل مردم حادتر است باید به این استان بروم و از نزدیک مشکلات مردم را ببینم و حرف‌هایشان را بشنوم.

اصفهان استان انقلاب و دفاع از ارزش‌های انقلاب است

آیت‌الله رئیسی در بدو ورود به اصفهان:

رئیس جمهور با بیان اینکه استان اصفهان در دفاع مقدس، نقشی مثال‌زدنی داشت، تصریح کرد: ۲۳ هزار شهید و قریب به ۵۰ هزار ایثارگر همه گواه بر این است که اصفهان حقیقتاً، استان انقلاب و استان دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله رئیسی: اراده ایران توسعه مناسبات با کشورهای همسایه و دوست از جمله ارمنستان است

دیدار رئیس مجلس ارمنستان با رئیس جمهور؛

رئیس جمهور با اشاره به اینکه اراده جمهوری اسلامی ایران توسعه مناسبات با کشورهای همسایه و دوست از جمله ارمنستان است، اظهار داشت: دو کشور ظرفیت‌ها و زمینه‌های خوبی برای گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های حمل و نقل، انرژی، صنعت، صدور خدمات فنی و مهندسی و کشاورزی دارند.

آیت‌الله رئیسی: ظرفیت‌ها برای همکاری بین تهران و عشق‌آباد بیش از سطح فعلی روابط است

نشست مطبوعاتی مشترک روسای جمهوری ایران و ترکمنستان:

رئیس جمهور روابط میان ایران و ترکمنستان را فراتر از روابط صرف همسایگی توصیف و تصریح کرد: روابط میان دو کشور رابطه برادری، تمدنی، فرهنگی و در یک کلمه رابطه خویشاوندی بسیار نزدیک است. این روابط عمیق بین دو ملت و دو کشور می‌تواند زمینه همکاری‌های بسیاری را فراهم کند.

موافقت دولت با استفاده مرکز آمار از اطلاعات موجود در پایگاه اطلاعاتی سازمان امور مالیاتی کشور/ تصویب آیین نامه اجرایی استقرار چرخه‌بهره‌وری در دستگاه های اجرایی کشور

در جلسه صبح امروز چهارشنبه هیأت دولت که به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، اعضای دولت با صدور مجوز برای استفاده مرکز آمار ایران از ریزداده ها و اطلاعات موجود در پایگاه اطلاعاتی سازمان امور مالیاتی کشور موافقت کردند.