آرشیو اخبار

رئیسی: حل مشکل تورم در گرو رونق تولید است

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مساله تورم و تولید با هم ارتباط جدی دارند باید مساله تولید را رونق دهیم تا مشکل تورم حل شود.

اصول تحول اساسی قوه مجریه در بیانیه انتخاباتی رئیسی

دکتر سید محمدرضا محمودپناهی، استاد علوم سیاسی از دانشگاه تهران و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور استان تهران، طي يادداشتي به بررسي بیانیه انتخاباتی حجت‌الإسلام والمسلمين سيد إبراهيم رئيسي براي ورود به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری دوره سیزدهم پرداخته است.

هیچ نامزدی مانند رئیسی دارای برنامه و اجماع مردمی نیست

استاد دانشگاه علوم پزشکی گفت: بنده کاندیدای دیگری که مثل حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی برنامه داشته باشد و اجماع عمومی مردم را ایجاد کند ندیدم و از جناح دیگر کسی را ندیدم که دغدغه حل مشکلات با رویکرد نگاه به ظرفیت داخل و مردم داشته باشد.

رئیسی: من رقیب ناکارآمدی هستم

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهيم رئیسی با تأکید بر اینکه من خود را رقیب فساد، ناکارآمدی و اشرافی‌گری می‌دانم، گفت: من رقیب جناح‌های سیاسی و رقیب این گروه و آن گروه نیستم؛ من رقیب ناکارآمدی هستم.

طرح تحول در قوه قضاییه فناوری پایه است و علاوه بر ۳۰ سامانه الکترونیک راه اندازی شده، همین تعداد تا پایان سال راه اندازی خواهد شد

آیت الله رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه:

رئیس قوه قضاییه گفت: یکی از اجزا مهم تحول قضایی در دوره جدید را فناوری پایه بودن این طرح است و همانگونه که در یکسال گذشته 30 سامانه الکترونیکی راه اندازی شده، همین تعداد سامانه الکترونیک هم تا پایان سال راه اندازی خواهد شد.

امر رهبر انقلاب در خصوص حمایت از تولید و رفع موانع آن نباید بر زمین بماند

رئیسی در جلسه شورای قضایی همدان:

رئیس قوه قضاییه گفت: امر رهبر انقلاب در خصوص حمایت از تولید و رفع موانع آن نباید بر زمین بماند و همه ما باید خود را مامور به روشن نگه داشتن چراغ تولید بدانیم.

اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان بودجه برای رفع مشکلات واحدهای قضایی استان همدان

رئیسی در نشست خبری پایان سفر استان همدان:

رئیس قوه قضاییه در نشست خبری‌پایان سفر به همدان از اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان بودجه برای رفع مشکلات واحدهای قضایی این استان خبر داد.

هنر مدیران این است که نسبت به تولید کننده، کارآفرین و صادرکننده گشایش ایجاد کنند

رئیسی در دیدار با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی همدان:

رئیس قوه قضاییه گفت: هنر مدیران این است که نسبت به تولید کننده، کارآفرین و صادرکننده گشایش ایجاد کنند و اجازه ندهند یک ماده و تبصره کار را بر زمین بگذارد.

مردم باید احساس کنند که در نتیجه اجرای سند تحول در واحدهای قضایی، تحول ایجاد شده و کارها به سهولت انجام می‌شود

آیت الله رئیسی در دیدار با قضات و کارکنان واحدهای قضایی استان همدان:

رئیس قوه قضاییه با اشاره به سند تحول قضایی که چند ماه از ابلاغ آن به واحدهای قضایی می‌گذرد، گفت: در اجرای این سند باید تمام بدنه دستگاه قضایی همراه باشد چرا که اگر همه بدنه دستگاه قضایی حس تحول پیدا نکنند تحول به عنوان یک دستورالعمل می‌ماند.

ضرب‌الاجل یک ماهه رئیس دستگاه قضا برای احیای تولید در کارخانه صنایع غذایی کیوان/ اگر مالک به اجرای قانون تن ندهد باید از طریق قانونی خلع ید صورت بگیرد

در جریان بازدید آیت الله رئیسی از کارخانه صنایع غذایی کیوان مطرح شد؛

رئیس قوه قضاییه در جریان بازدید از کارخانه صنایع غذایی کیوان در استان همدان برای راه‌اندازی مجدد تولید در این کارخانه ضرب‌الاجل یک ماهه تعیین کرد.