آرشیو اخبار

دادستان‌ها مطالبه‌گر کاهش آسیب‌های اجتماعی باشند

دادستان کل کشور گفت: تا زمانی که گردش مالی شعبات بانکی ما از بعد نظارتی مورد بررسی قرار نگیرد و قوانین مربوط به پولشویی در سیستم بانکی ما با جدیت اجرایی نشود مبارزه با قاچاق میسر نمی‌شود.

مراسم تحلیف کارآموزان قضایی

حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابراهیم رییسی در مراسم تحلیف کارآموزان قضایی که صبح امروز در ساختمان کاخ دادگستری برگزار شد.

بعد از فتنه 88 رهبر معظم انقلاب «فهم شجاعانه» را وارد ادبیات سیاسی کرده‌اند

دادستان کل کشور گفت: سلامت قوه قضاییه در گروی سلامت نیروی انسانی این دستگاه است؛ هر چه نیروی انسانی آن از سلامت برخوردار باشند بزرگترین نعمت و سرمایه در قوه قضاییه محسوب می‌شوند.

رئیسی: خون حجاج بی پاسخ نمی ماند

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: آل‌سعود قطعاً بداند که نفرتی که همه مسلمانان و ادیان الهی نسبت به آل‌سعود و رفتارهای خاندان سعودی داشته‌اند، افزایش یافته است.

سخنرانی حجت الاسلام رئیسی در همایش بررسی زوایای حادثه خونین منا

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ، امشب طی سخنانی در همایش بررسی «زوایای حادثه خونین منا» که به همت مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد، ایراد سخنرانی کرد.

نظام اسلامی برای گرفتن حق قربانیان حادثه منا به تکلیف خود عمل می‌کند

دادستان کل کشور بر لزوم تشکیل کمیته حقیقت یاب بین المللی و تلاش همه دستگاه ها و حجاج ایرانی به منظور حفظ و جمع آوری مستندات حقوقی در رابطه با علل و عوامل بروز فاجعه منا به منظور ارایه و پیگیری در محاکم بین المللی تاکید کرد.

 

عرضه مواد غذایی غیراستاندارد در بازار جنایت است

دادستان کل کشور با اعلام اینکه فروش کالاهای غیراستاندارد موادغذایی در سطح بازار قابل گذشت نبوده و یک جنایت است، گفت: دادستانی کل کشور مدافع حقوق عام بوده و به دنبال حقوق مردم در دریافت کالا و خدمات با کیفیت است.

نشست دادستان های تهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی

نشست معاونین دادستان تهران، دادستان‌های شهرستان‌های استان تهران و روسای دادگاه‌های بخش، روز گذشته با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «سید ابراهیم رئیسی» دادستان کل کشور و «عباس جعفری دولت‌آبادی» دادستان عمومی و انقلاب تهران برگزار شد.