آرشیو اخبار

مأموریت فضای رسانه‌ای دشمن القای ترس و ناامیدی در قلب ملت ایران است

دادستان کل کشور با بیان اینکه انتخابات مجلس خبرگان رهبری نقش زیادی در آینده نظام دارد، گفت: دشمن برای نرسیدن پیام‌های انقلاب به گوش جهانیان تلاش کرده و مهمترین کار آنها القای ترس، ناامیدی و شبهه افکنی بر قلب ملت ایران است.

دیدار با علما و روحانیون حوزه رضویه بیرجند

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی نماینده مردم شریف خراسان جنوبی با حضور در جمع روحانیون و علما در حوزه علمیه رضویه بیرجند دیدار و سخنرانی کرد.

خط انقلاب اسلامی امتداد عاشورای حسینی و بیداری اسلامی نیز در امتداد انقلاب اسلامی ایران است

دادستان کل کشور حضور و رای مردم را امتداد ظهور حضرت مهدی(عج) و عاشورا عنوان کرد و افزود: خط انقلاب اسلامی امتداد عاشورای حسینی و بیداری اسلامی در جهان نیز در امتداد انقلاب اسلامی ایران است و هر دوی اینها با حضور و رای ملت محفوظ می ماند.

فیلم برنامه تلویزیونی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی برای انتخابات خبرگان رهبری

شبکه استانی سیمای خراسان جنوبی در راستای رسالت اطلاع رسانی و با هدف معرفی نامزدهای انتخابات پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به مردم، برنامه تلویزیونی نامزدهای انتخابات خبرگان را ضبط و پخش کرد.در فیلم تبلیغاتی زیر می توانید برنامه حجت الاسلام و المسلمین رئیسی برای انتخابات و آینده استان خراسان جنوبی را مشاهده کنید.

 

دل بستن به رفع تحریم‌ها نگاه نادرستی است/ در میز مذاکره باید بر ارزش‌ها پافشاری کنیم

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه دل بستن به رفع تحریم‌ها و تصور حل مشکلات مردم از این طریق یک نگاه نادرست است، گفت: ما در میز مذاکره باید بر رفع تحریم‌ها تأکید کنیم.

حادثه مهاباد یک متهم داشته است/سهم جدی قضات دادسراها در تامین امنیت جامعه

دادستان کل کشور با بیان اینکه قضات دادسراها در تامین امنیت امروز جامعه سهم جدی دارند، گفت: حادثه ای که در مهاباد اتفاق افتاد، یک متهم داشته و چند نفر باید تحت تعقیب قرار گیرند. 

لیست کامل معوقات بانکی را نمی‌دهند؟! /تمامی موسسات مالی و اعتباری باید سریع‌تر تعیین تکلیف شوند‌

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در یازدهمین همایش دادستان‌های عمومی، انقلاب و نظامی مراکز استان‌های کشور در مشهدبا بیان این مطلب، تاکید کرد: بانک مرکزی و دستگاه های نظارت کننده بر امور مالی موظفند اگر موسسه مالی غیر مجازی وجود دارد تکلیف آن را روشن کنند و به مردم هم اعلام کنند.

زدوبندها و امضاهای طلایی را متوقف کنید

دادستان کل کشور با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در جلسه کارگروه مبارزه با زمین خواری، از وزارتخانه ها و سازمان های مربوطه خواست جلو زد و بندها و امضاهای طلایی واگذاری زمین را گرفته و اطمینان داشته باشند که دادستانی کل کشور نیز از آنها حمایت خواهد کرد. 

تخلفات انتخاباتی بصورت فوق‌العاده و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود

دادستان کل کشور با بیان اینکه فرمانداران با اتخاذ تدابیری انتخابات را به جلوه وحدت و انسجام ملی تبدیل کنند، گفت: چنانچه تخلف انتخاباتی به قوه قضاییه گزارش شود بصورت فوق‌العاده و خارج از نوبت به آن رسیدگی خواهد شد.

زمان پخش ویژه برنامه تلویزیونی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی برای انتخابات

با توجه به جایگاه ویژه و مسئولیت خطیری که این مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران برعهده دارد، انتخابات آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و مشارکت عموم مردم در این انتخابات حائز اهمیت است.

وادار کردن دشمن به عقب‌نشینی جزء مواضع ماست

دادستان کل کشور گفت: عقب‌نشینی از مواضع به حق‌مان هدف ما محسوب نمی‌شود و وادار کردن دشمن به عقب نشینی و خسته شدن از مواضع و هدف ما محسوب می‌شود که این راهکار جواب داده است. 

18 هزار پرونده زمین‌خواری در کل کشور/برخورد قانونی با متصرفین اراضی ملی و مسئولین سهل‌انگار

دادستان کل کشور گفت: قطعاً با متصرفین اراضی ملی و مسئولین سهل‌انگار برخورد قانونی می‌شود. تا کنون 40 هزار هکتار از اراضی تصرف شده در کشور رفع تصرف شده و 18 هزار پرونده در خصوص زمین‌خواری نیز در کشور مطرح است.