آرشیو اخبار

هوای مناسب حق عمومی و جزو حقوق عامه مردم است

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه هوای مناسب یک حق عمومی و جزو حقوق عامه مردم است از ورود دادستانی کل کشور به پیگیری مسئله آلودگی هوای کلانشهرهای کشور خبر داد.

هر اقدام منجر به تفرقه، حرکت در راهبرد دشمن است

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه استکبار برای ادامه سلطه گری خود به دنبال ایجاد تفرقه میان مسلمانان است، گفت: امروز راهبرد نظام اسلامی و جهان اسلام راهبرد وحدت است .

خطر نفوذ کمتر از فتنه نیست

خطر نفوذ همانند خطر فتنه است و باید در مقابل هوشیارانه عمل کنیم زیرا نشان دادن هر گونه ضعفی در مقابل دشمنان اعم سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و غیره گناه نابخشودنی است.

کسانی که فتنه سال 88 را به راه انداختند باید عذرخواهی کنند

معاون اول قوه قضائیه با تأکید بر اینکه راه بازگشت از این ظلم بزرگ به انقلاب عذرخواهی، ندامت و پشیمانی است، گفت: کسانی که فتنه سال 88 را به راه انداختند باید عذرخواهی کنند نه اینکه بر یک موضوع باطل ایستادگی داشته باشند.

مامون عباسی به دنبال تلفیق دو جریان امامت و خلافت و در نهایت از میان بردن امامت ناب بود

 امام هشتم(ع) در تمامی مراسمات و مناظراتی که از سوی مامون با هدف تخریب جریان امامت شکل گرفته بود سربلند بیرون آمدند و تمامی مکاتب دنیا را با علم لدنی و بالای خود مغلوب کردند.

آل‌سعود به‌دنبال از بین بردن اسناد فاجعه منا

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه آل‌سعود به‌دنبال از بین بردن اسناد فاجعه منا است گفت: دادستانی کل کشور وظیفه قانونی خود در قبال فاجعه منا را انجام می‌دهد.

تاکید دادستان کل کشور بر مقابله با فساد اقتصادی

دادستان کل کشور از رسیدگی تخصصی به پرونده های فساد اقتصادی خبر داد. حجت الاسلام رئیسی در نشست کاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران فساد را تهدیدی برای رونق اقتصاد کشور خواند و بر اراده جدی قوه قضائیه برای برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی تاکید کرد.