آرشیو اخبار

خط انقلاب اسلامی امتداد عاشورای حسینی و بیداری اسلامی نیز در امتداد انقلاب اسلامی ایران است

دادستان کل کشور حضور و رای مردم را امتداد ظهور حضرت مهدی(عج) و عاشورا عنوان کرد و افزود: خط انقلاب اسلامی امتداد عاشورای حسینی و بیداری اسلامی در جهان نیز در امتداد انقلاب اسلامی ایران است و هر دوی اینها با حضور و رای ملت محفوظ می ماند.

فیلم برنامه تلویزیونی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی برای انتخابات خبرگان رهبری

شبکه استانی سیمای خراسان جنوبی در راستای رسالت اطلاع رسانی و با هدف معرفی نامزدهای انتخابات پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به مردم، برنامه تلویزیونی نامزدهای انتخابات خبرگان را ضبط و پخش کرد.در فیلم تبلیغاتی زیر می توانید برنامه حجت الاسلام و المسلمین رئیسی برای انتخابات و آینده استان خراسان جنوبی را مشاهده کنید.

 

دل بستن به رفع تحریم‌ها نگاه نادرستی است/ در میز مذاکره باید بر ارزش‌ها پافشاری کنیم

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه دل بستن به رفع تحریم‌ها و تصور حل مشکلات مردم از این طریق یک نگاه نادرست است، گفت: ما در میز مذاکره باید بر رفع تحریم‌ها تأکید کنیم.

حادثه مهاباد یک متهم داشته است/سهم جدی قضات دادسراها در تامین امنیت جامعه

دادستان کل کشور با بیان اینکه قضات دادسراها در تامین امنیت امروز جامعه سهم جدی دارند، گفت: حادثه ای که در مهاباد اتفاق افتاد، یک متهم داشته و چند نفر باید تحت تعقیب قرار گیرند. 

لیست کامل معوقات بانکی را نمی‌دهند؟! /تمامی موسسات مالی و اعتباری باید سریع‌تر تعیین تکلیف شوند‌

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در یازدهمین همایش دادستان‌های عمومی، انقلاب و نظامی مراکز استان‌های کشور در مشهدبا بیان این مطلب، تاکید کرد: بانک مرکزی و دستگاه های نظارت کننده بر امور مالی موظفند اگر موسسه مالی غیر مجازی وجود دارد تکلیف آن را روشن کنند و به مردم هم اعلام کنند.

زدوبندها و امضاهای طلایی را متوقف کنید

دادستان کل کشور با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در جلسه کارگروه مبارزه با زمین خواری، از وزارتخانه ها و سازمان های مربوطه خواست جلو زد و بندها و امضاهای طلایی واگذاری زمین را گرفته و اطمینان داشته باشند که دادستانی کل کشور نیز از آنها حمایت خواهد کرد. 

تخلفات انتخاباتی بصورت فوق‌العاده و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود

دادستان کل کشور با بیان اینکه فرمانداران با اتخاذ تدابیری انتخابات را به جلوه وحدت و انسجام ملی تبدیل کنند، گفت: چنانچه تخلف انتخاباتی به قوه قضاییه گزارش شود بصورت فوق‌العاده و خارج از نوبت به آن رسیدگی خواهد شد.

زمان پخش ویژه برنامه تلویزیونی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی برای انتخابات

با توجه به جایگاه ویژه و مسئولیت خطیری که این مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران برعهده دارد، انتخابات آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و مشارکت عموم مردم در این انتخابات حائز اهمیت است.

وادار کردن دشمن به عقب‌نشینی جزء مواضع ماست

دادستان کل کشور گفت: عقب‌نشینی از مواضع به حق‌مان هدف ما محسوب نمی‌شود و وادار کردن دشمن به عقب نشینی و خسته شدن از مواضع و هدف ما محسوب می‌شود که این راهکار جواب داده است. 

18 هزار پرونده زمین‌خواری در کل کشور/برخورد قانونی با متصرفین اراضی ملی و مسئولین سهل‌انگار

دادستان کل کشور گفت: قطعاً با متصرفین اراضی ملی و مسئولین سهل‌انگار برخورد قانونی می‌شود. تا کنون 40 هزار هکتار از اراضی تصرف شده در کشور رفع تصرف شده و 18 هزار پرونده در خصوص زمین‌خواری نیز در کشور مطرح است.

ایستادگی مردم یمن از آثار و جلوه های مکتب انتظار است

دادستان کل کشور با بیان اینکه ایستادگی مردم یمن از آثار و جلوه های مکتب انتظار است گفت : امروز مردم یمن با دست خالی نسبت به سعودی ها وتنها با اراده محکم وتوکل به خداوند در برابر متجاوزین ایستاده اند.

شعار نه غزه نه لبنان شعار امام راحل نبود / مراقب اندیشه‌های تکفیری باشیم

دادستان کل کشور گفت: شعار نه غزه نه لبنان شعار امام نیست، بلکه شعار امام این است که همه نسبت به مظلومان مسئولیت داریم و توجه به نجات تمام مظلومان عالم در ذات مکتب سیاسی امام قرار دارد.