آرشیو اخبار

گام‌های بلندی در قوه قضاییه برداشته شده است/ امروز شاهد اقتدار، صلابت و کارآمدی این مجموعه‌ایم

تولیت آستان قدس رضوی گفت: از گذشته تاکنون گام‌های بلندی در قوه قضاییه توسط بزرگان برداشته شده و امروز به حمدلله شاهدیم که اقتدار، صلابت و کارآمدی در این مجموعه وجود دارد.

تودیع و معارفه دادستان کل کشور

مراسم تودیع و معارفه دادستان جدید کل کشور با حضور آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه و حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و مسئولان قضایی صبح سه‌شنبه هفدهم فروردین در کاخ دادگستری برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری به عنوان دادستان جدید کل کشور معرفی شد.

دیدارهای نوروزی تولیت آستان قدس رضوی

به مناسبت فرا رسیدن سال نو برخی از مسئولین و شخصیت ها با حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی دیدار کردند.

حضور در گلزار شهدای بهشت ثامن الائمه(ع)

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در اولین روز سال 1395، با حضور در گلزار شهدای بهشت ثامن الائمه(ع) در حرم مطهر رضوی با آرمان های شهیدان تجدید میثاق کرد.

پیام نوروزی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۵

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در پیام نوروزی بمناسبت حلول سال 95 اظهار داشتند: احسن حالات انسانی زمانی رقم می خورد که به سیره و سبک زندگی فاطمی و رضوی نزدیک تر شود زیرا آنان در قله عبودیت و بندگی هستند و امروز بهترین حال ها را وجود نازنین امام عصر(عج) دارند.

احسن احوال با تمسک به ولایت اهل بیت(ع) محقق می شود

تولیت آستان قدس رضوی در مراسم تحویل سال در جمع زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) گفت: احسن احوال انسان با تمسک به ولایت اهل بیت(ع) محقق می شود و علم صائب، عمل صالح و دلدادگی به خدا ، بشر را به قله کمال انسانی می‌رساند. 

پیام تبریک آیات عظام مکارم شیرازی و سبحانی در پی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به تولیت آستان قدس رضوی

حضرات آیات مکارم شیرازی و سبحانی طی تماس های تلفنی جداگانه ای با حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، انتصاب وی را به تولیت آستان قدس رضوی تبریک گفتند.